OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
Naziv: Frankie’s custom made textured art, obrt za proizvodnju, vl. Ivana Golec, Petrovsko, Preseka Petrovska 64
Osoba ovlaštena za zastupanje: Ivana Golec
Adresa elektroničke pošte: frankiesbyivana@gmail.com
OPĆE INFORMACIJE
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji sa Frankie’s u svojstvu prodavatelja.
Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest na način kako je ista regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristit za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je Internet i elektronička pošta.
Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do primitka kupoprodajne cijene.
Sadržaj web stranice www.frankiestexturedart.com.hr je dostupan na hrvatskom i engleskom jeziku. Službeni jezici za sklapanje ugovora o kupoprodaji su hrvatski i engleski jezik.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Za postupanje suprotno ovoj odredbi, Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Kupac je dužan dati važeće i potpune osobne podatke prilikom naručivanja proizvoda. Suprotno ponašanje kupca ovlašćuje Prodavatelja da uskrati prodaju proizvoda ili pružanje svojih usluga.
Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe. Naručivanjem proizvoda kupac prihvaća trenutno važeće uvjete kupnje koji su navedeni u nastavku. Frankie’s zadržava pravo promjene uvjeta kupnje i ne odgovara za gramatičke i ostale greške koje se mogu javiti u opisu proizvoda.
OPĆE ODREDBE
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.frankiestexturedart.com.hr
Frankie’s zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena.
Frankie’s ne isključuje mogućnost pogreške u iskazivanju cijena proizvoda ili akcijske ponude te se unaprijed ispričava kupcima ukoliko dođe do navedenog. U tom slučaju, Frankie’s će obavijestiti kupca o nastaloj greški te nemogućnosti isporuke proizvoda.
Frankie’s omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Frankie’s ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. Frankie’s ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik web stranice je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji segment poslovanja, uključujući sadržaj, vrijeme dostupnosti kao i opremu potrebnu za pristup ili korištenje stranica.
Frankie’s zadržava pravo u bilo kojem trenutku, ukoliko to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti bilo koji od ovdje navedenih Općih uvjeta poslovanja. Nastavkom korištenja Internetske stranice nakon objavljenih izmjena Općih uvjeta poslovanja, podrazumijeva se da kupac prihvaća izmjene.
Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Frankie’s ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice.
Frankie’s zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.frankiestexturedart.com.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. Frankie’s zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.frankiestexturedart.com.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Korisnik se obvezuje da će web stranicu koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.frankiestexturedart.com.hr zabranjeno je i rezultira ukidanjem pristupa istoj.
Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima.
Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije će podlijegati procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Facebook i Instagram računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.
Proizvodi se naručuju putem email adrese frankesbyivana@gmail.com ili putem direktne poruke na službenom Frankie’s Instagram profilu.
KORIŠTENJE OPISA I PODATAKA O PROIZVODU
Iako se informacije o proizvodima redovito ažuriraju, Frankie’s nije odgovoran za netočne informacije. Ovo ne utječe na vaša zakonska prava.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Proizvodi se naručuju putem email adrese frankesbyivana@gmail.com ili putem direktne poruke na službenom Frankie’s Instagram profilu.
Proizvode pretražujete na tražilici ili putem odabira kategorija u glavnom izborniku. Za dodatne informacije o proizvodu, potrebno je kliknuti na željeni proizvod.
CIJENA
Cijene proizvoda su izražene u službenoj valuti.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na ovoj web stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na web stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako nismo u mogućnosti da vam se javimo, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti.
PLAĆANJE
Oblik plaćanja koji se koristi je uplata na bankovni račun. Uplata se obavlja nakon potvrde naručivanja proizvoda prema podacima koji su navedeni u direktnoj poruci poslanoj sa službenog Instagram profila ili u email poruci koja je dobivena nakon obavljene narudžbe. Uplatu je moguće izvršiti u banci, pošti ili preko Internet/mobilnog bankarstva. Proizvodi se izrađuju nakon što je uplata vidljiva na našem računu ili nakon dostave potvrde o plaćanju. Rok za izradu proizvoda je 10 dana od dana vidljive uplate ili dostave potvrde o plaćanju.
DOSTAVA
Dostava se obavlja putem GLS dostavne službe.
Paket se šalje GLS dostavnom službom i djelatnici ga dostavljaju do Vaših vrata.
U slučaju dostave na otoke koji nisu povezani mostom s kopnom, rokovi dostave su duži i variraju od 4 do 10 dana.
Svi proizvodi su zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Preporučamo otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s računom, a ako nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.
Pri preuzimanju dostavljenih proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Potpisom potvrde o primitku pošiljke kupac potvrđuje da je primio neoštećen paket, odnosno smatra se da je kupac pregledom pošiljke utvrdio da su preuzeti proizvodi bez oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa. U slučaju kada kupac naručene i plaćene proizvode odbije preuzeti bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu troškova manipulacije i transporta.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete Prodavatelj čuva u maksimalnom trajanju do 14 dana od neuspjele dostave/obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti po dogovoru. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.
GLS dostavna služba ne dostavlja ne pojedine otoke, nego se za dostavu koristi Hrvatska pošta. Navedeni uvjeti vrijede za poštanske brojeve navedene u nastavku: 23285, 20221,22233, 23286, 20222, 22234, 23287, 20223, 22235, 23291, 20224, 22236, 23292, 20225, 21430, 23293, 20226, 21432, 23294, 51561, 23281, 23295, 51562, 23282, 23296, 51552, 23283, 21225, 23284, 20290
GLS dostavna služba u EU
Paket se šalje GLS dostavnom službom i djelatnici ga dostavljaju do vaših vrata. Dostava je besplatna za sve proizvode.
MATERIJALNI NEDOSTACI
Frankie’s odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca.
Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca, ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine dana od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji:
– ako proizvod ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti, odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji;
– ako proizvod nije prikladan za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak;
– ako proizvod nije isporučen sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili ako proizvod nije isporučen s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji;
– ako proizvod nije prikladan za upotrebu u svrhe za koje bi se proizvod iste vrste uobičajeno koristio, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje;
– ako proizvod ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora;
– ako proizvod nije isporučen s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati;
– ako proizvod ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za proizvod iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu proizvoda te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju;
– ako je proizvod nepravilno instaliran, odnosno montiran, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara;
– ako je proizvod za kojeg je bilo predviđeno da ga instalira/montira, kupac nepravilno instaliran/montiran odnosno od strane kupca, a nepravilna instalacija/montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj;
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
www.frankiestexturedart.com.hr će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, korisniku vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku četrnaest (14) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište.
U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava. U slučaju reklamacije, (sukladno NN19/22 čl. 60. i 84.) korisnik snosi troškove povrata. Korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa otpremnicom i računom.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
uklanjanje nedostatka,
predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
sniženje cijene,
raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog nedostatka na proizvodu regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prodavatelj ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima korištenja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA – POVRAT
Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 30 dana bez navođenja razloga.
Rok od 30 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 30 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 30 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.
Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 30 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 30 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.
Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 30 dana i to elektroničkom poštom na frankiesbyivana@gmail.com.
Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvod bude vraćen, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag prodavatelju. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Troškove povrata proizvoda snosi potrošač. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja istim, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti proizvoda, može postupati s proizvodom i pregledati proizvod isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji proizvoda u prostorijama prodavatelja. Proizvod koji kupac namjerava vratiti u roku od 30 dana ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitnu foliju niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost proizvoda.
U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata, proizvod mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako:
– ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
– kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je kupac izrijekom zahtijevao;
– predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
– predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
– ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
– ako je predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
– ako je predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore Kupac može poslati putem elektroničke pošte na frankiesbyivana@gmail.com
Odgovor na prigovor potrošača Frankie’s prodavatelj mora zakonski dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora Frankie’s i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.